Saker som samlar damm...

Behöver nödvändigtvis inte göra det!
 
Jag, personligen, anser att jag har alldeles för lite med hästsaker. Jag vill alltid ha mer av allt och nytt av allt!
Åh nej, skrev jag nyss detta? Jag har trillat dit och blivit en fasadmänniska...
 

Min sambo anser att jag har alldeles för mycket hästsaker eftersom de inte längre får plats i stallet. Utan många av sakerna har fått ett alldeles egen litet flickrum i vår källare ( med oerhört stor betoning på "vår" källare, som min käre sambo så fint utryckte det.)
 
Jag hoppas ni förstår att det är med stor sorg jag väljer att sälja dessa beloving things... Men som den klassiska klyschan säger: Kanske kan det ge någon annan lite mera glädje för en billig peng!
 
 
Tävlingskavaj av märket Shire, strl 34, men stor i storleken. Känns mer som en 38a. Kritstreckrandig. Mycket stretchigt material, oerhört skön!  Därav välanvänd. Några knappar har trillat av, mamma har i ett desperat försök sytt på olika knappar inför senaste gången den användes. Kan nog bli lika snygg som den en gång var med nya, LIKADANA, knappar...
Prisförslag 50:-
 
 
 
Helt ny kavaj, endast provad, av märket Horze. Stretchigt material, svart, strl 42. Är av "jackmodell". Supersnygg kavaj med detaljfulla knappar. Tyvärr inte lika snygg på mig som på modellen på bilden. Därför säljer jag denna.
Nypris 800:-
Prisförslag 400:-
 
2 st vita dressyrschabrak med silverdetaljer. Str Full. Det översta schabraket är något litet i storlek. Passar Ponny, eller mindre sadel.
Sparsamt använda.
Prisförslag 30:- st
50:- för båda.
 
 
 
 
 
Rundsytt träns med dubbelknäppt achennosgrimma av märket Gold medal, svart, strl full.
Sparsamt använt.
Prisförslag: 150:-  SÅLT
 
 
Brunt 400g innetäcke, med halvhals, strl 145. Endast provat.Köpt från Börjes
Prisförslag 250:-
 
 
 
Har även en tävlingskavaj, Pikeur Diana till salu. strl 80 (lång strl 40.) Svart.
Prisförslag 300:-
 
Kandarstång av rak modell. 12,5 cm. Endast provad.
Prisförslag: 200:-
 
Mejla [email protected], eller kommentera om ni är intresserade.
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0