Gårdagens start

 
 
Igår var jag till equality line, Hammarö, och tävlade på min bruna springare i en Msv B:4.
 
Redan när jag kom till Zavannah på morgonen var hon lite på tårna. Detta höll i sig ända in på banan. Tyvärr alldeles för många missar och missförstod, resultatet blev 62,9 %. Däremellan var hon göööörfin, men mestadels förde hon befälet och bestämde både tempo, vägar och egenkomponerade krumelurer.
 
 
Igår fick jag även mitt efterlängtade frack som gulliga Agneta hämtade ut åt mig i fredags. Tyvärr så passade den inte? Tydligen har jag svält nästan 10 cm runt magen på 2,5 vecka... Den måste vara felmärkt! Det ska vara storlek 42. När jag provade den i butiken var den nästan för stor. Kanske därför det gick så snabbt att få hem den troligtvis. Normal leveranstid brukar ligga på 5 veckor. Denna fanns redan på lager. Den är troligtvis felmärkt och har skickats fram och tillbaka flera gånger till leverantören. Hoppas för guds skull att det går att byta. Annars har jag bränt 5100:- på något jag aldrig kommer att kunna ha på mig, hur mycket jag än drar in magen. Det positiva var att fracken var ännu finare i verkligheten än på bild! =)
 
När jag kom hem åkte jag raka vägen till Iniesta. Hon har fått ett ganska ordentligt sår på baken. Hoppas det läker ordentligt och att alla flugor håller sig borta! Stackars liten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0