Ny motivation

Jag beställde ju en frack för ett par veckor sedan, som dessvärre inte passade... 
Nu är jag mer motiverad att få bort alla vinterkilon som jag alltid får varje vinter. Jag går alltid upp typ 7-8 kg på vintern, och på våren/sommaren försvinner de.
 
Nu har det försvunnit 2 kg hittills. Jag är inte så besatt av att väga ett visst antal kg egentligen. Jag går mera på hur alla mått är på kroppen, och visst har det minskat några cm här och var.
 
Jag har spelat både fotboll och innebandy när jag var yngre. När jag bodde i Linköping spelade jag innebbandy i Berg. Vi vann div 1 och gick upp i superligan! Då tränade jag nog som allra mest. Innebandy tre dagar i veckan. löpning de andra 4 dagarna, och ridningen på det. Men vägde jag speciellt mycket mindre? Nej, egentligen inte! Men mina mått var desto mindre däremot, vilken både syntes och kändes.
 
 
Det var inte bara ryttaren som var "smalare" förr... Känner ni igen Zavannah?!
 
 
 
 
Innebandy!
 
!r
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0