Sårskada och arbetsvecka.

Denna vecka har jag jobbat extra mycket pga sjuk personal, därav min frånvaro.
 
 
Iniesta har fått en ordentlig sårskada som ska tas omhand varje dag. Det är inte helt enkelt att utföra en vanlig sårtvätt när Iniesta tar sina långa spindelben och vecklar ut dom till drakvingar...

Stackars liten. Tur i oturen sitter såret i en muskel, vilket gör att hon inte kommer få några problem av detta i framtiden.
 
 
 
 
Zavannah har fått en välförtjänt mini-semester i fem dagar, efter allt tävlande och tränande som pågått under en intensiv period. Passade ganska bra med tanke på att hon blivit vaccinerad och jag har jobbat så mycket som jag gjort. Sitter och inväntar hovslagaren nu, därefter ska vi rida ut en tur!
 
Imorgon är det finalomgången i div 3, ponnyhopp. Jag håller tummarna för alla mina duktiga ponnybarn!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0